منو ببر به رویاهات... بارون بشم رویاهاتو خیس بکنم...
شقایق اینجا من خیلی غریبم آخه اینجا کسی عاشق نمیشه
هر چه می خواهد دل تنگت بگو...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنی در آستانۀ فصلی سرد
01melodi07
ღ بـهـتـریـن شـعـرهــایی که خــونـدم ღ
دير گاهيست كه من تنها مانده ام پشت اين ديوار غمها مانده ام
منو عشقم
مهرا پیتاژ عشقم ررررررفت
عشق من
مـحـمـد جـــــان دوسـتـت دارم
تا شقایق هست زندگی باید کرد
کوچه های خاطره
عنوان لینک
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شقایق اینجا من خیلی غریبم آخه اینجا کسی عاشق نمیشه و آدرس shagayeg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 11044
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ساوالان
m

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 14:37 :: نويسنده : ساوالان

منو ببر به رویاهات...

بارون بشم رویاهاتو خیس بکنم...

منو ببر به رویاهات...

بزار دلتنگی هام بره ...

منو ببر به رویاهات...

بزار تو رویاهات گم بشم...

منو ببر به رویاهات...

که خسته ام از همه کس...

تمام زندگانیم شکنجه بود و بس...

منو ببر به رویاهات...

تموم بشه سیاهی هام...

شبهای سرد دلتنگی هام...

منو ببر به رویاهات...

قاطی رویاهات بشم...

بارون بشم تو رویاهات...

رویاهاتو خیس بکنم...

با رویاهات خیسم کنی...

منو ببر به رویاهات دیونه رویاهاتم...



نظرات شما عزیزان:

shagayeg
ساعت14:45---1 فروردين 1392
salam sale no mobarak veblage khobiye.age baladi ye arshive anlain bezar hame harfe delesho began daste golet dard nakone


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: